Wish List 0

  1. Zmiany Polityki prywatności

  1. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu użytkownika mogą być również wykorzystywane przez współpracujących z Administratorem partnerów (np. dostawców narzędzi analitycznych, reklamowych).

  2. Pliki cookies mogą być wykorzystywane w celu profilowania, tj. dopasowania treści lub reklam do sposobu korzystania przez użytkownika z Serwisu. Profilowanie nie prowadzi do podejmowania decyzji wywołujących wobec użytkownika skutki prawne lub w podobny sposób na niego istotnie wpływających (brak zautomatyzowanego podejmowania decyzji w rozumieniu art. 22 RODO).

  3. Jeżeli w Serwisie wykorzystywane są narzędzia dostawców zewnętrznych (np. Google Analytics, narzędzia reklamowe), informacje o nich mogą być przekazane w osobnym komunikacie (np. w banerze cookies lub zakładce dotyczącej cookies).

  1. Cookies podmiotów trzecich i profilowanie

  1. Podczas pierwszej wizyty w Serwisie użytkownik może zostać poproszony o wyrażenie zgody na używanie plików cookies innych niż niezbędne do działania Serwisu. Zgoda może być w każdej chwili wycofana poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub ustawień cookies dostępnych na stronie (jeżeli funkcja taka jest udostępniona).

  2. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies. Użytkownik może zmienić te ustawienia, w szczególności:

    • zablokować automatyczną obsługę plików cookies,

    • żądać każdorazowego informowania o ich zamieszczeniu w urządzeniu,

    • usuwać zapisane pliki cookies.

  3. Szczegółowe informacje o sposobach zarządzania plikami cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej oraz w jej pomocy.

  4. Ograniczenie stosowania plików cookies (zwłaszcza niezbędnych dla uwierzytelniania, bezpieczeństwa oraz utrzymania preferencji użytkownika) może wpłynąć na niektóre funkcjonalności Serwisu i utrudnić korzystanie z niego.

  1. Zarządzanie plikami cookies

  1. W ramach Serwisu mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:
    a) „sesyjne” (session cookies) – pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej,
    b) „stałe” (persistent cookies) – przechowywane w urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika,
    c) pliki cookies podmiotów trzecich – pochodzące np. od dostawców narzędzi analitycznych lub reklamowych (np. Google), jeżeli takie narzędzia są wykorzystywane w Serwisie.

  2. Szczegółowe informacje o aktualnie używanych plikach cookies mogą być prezentowane w banerze cookies lub w osobnej zakładce na stronie Serwisu.

  1. Pliki cookies – informacje ogólne

    1. Serwis korzysta z plików cookies (tzw. „ciasteczek”).

    2. Pliki cookies są to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, zapisywane w urządzeniu końcowym użytkownika Serwisu (komputerze, smartfonie, tablecie) i przeznaczone do korzystania ze stron internetowych Serwisu.

    3. Podmiotem zamieszczającym pliki cookies na urządzeniu końcowym użytkownika oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator.

  2. Cele stosowania plików cookies

    1. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
      a) zapewnienia prawidłowego działania Serwisu i jego podstawowych funkcji,
      b) utrzymania sesji użytkownika po zalogowaniu – dzięki czemu użytkownik nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła,
      c) zapamiętania zawartości koszyka w Sklepie,
      d) dostosowania zawartości Serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych,
      e) tworzenia statystyk i analiz dotyczących sposobu korzystania z Serwisu, co umożliwia ulepszanie jego struktury i zawartości,
      f) prowadzenia działań marketingowych, w tym wyświetlania użytkownikom dopasowanych treści reklamowych (jeśli takie rozwiązania zostaną wdrożone).

    2. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika; na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość osoby odwiedzającej Serwis.

  3. Rodzaje plików cookies

POLITYKA PLIKÓW COOKIES


      • ,

      • telefonicznie: +48 533 908 001.

  1. Zakres i cele przetwarzania danych

    1. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w szczególności w następujących celach:
      a) zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów zawieranych za pośrednictwem Sklepu, w tym obsługi zamówień, płatności i dostaw,
      b) założenia i prowadzenia konta użytkownika w Sklepie,
      c) prowadzenia rozliczeń, rachunkowości i wypełnienia obowiązków podatkowych,
      d) obsługi reklamacji, prawa odstąpienia od umowy i innych roszczeń,
      e) kontaktu z Klientem w sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu i realizacją umów,
      f) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym dochodzenia roszczeń, obrony przed roszczeniami, prowadzenia analiz i statystyk, marketingu bezpośredniego własnych produktów,
      g) prowadzenia działań marketingowych, w tym wysyłki newslettera – na podstawie odrębnej zgody Klienta.

    2. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:
      a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie niezbędne do zawarcia i wykonania umowy (np. realizacja zamówienia, prowadzenie konta),
      b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązków prawnych (np. przechowywanie dokumentów księgowych),
      c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora (np. windykacja, marketing bezpośredni, analiza danych),
      d) art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda Klienta (np. na newsletter, dodatkowe działania marketingowe, określone pliki cookies).

    3. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonania umowy oraz założenia konta w Sklepie. Niepodanie danych uniemożliwi realizację tych celów.

    4. Przeglądanie stron internetowych Serwisu jest możliwe bez podawania danych osobowych, z zastrzeżeniem danych gromadzonych automatycznie w plikach cookies oraz logach serwera.

  2. Rodzaje przetwarzanych danych

    1. W związku z korzystaniem ze Sklepu Administrator może przetwarzać następujące dane:
      a) dane identyfikacyjne: imię, nazwisko,
      b) dane adresowe: adres zamieszkania lub adres dostawy (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
      c) dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu,
      d) dane dotyczące transakcji: numer zamówienia, dane o zakupionych Towarach, kwoty płatności, forma płatności,
      e) dane zawarte w korespondencji (np. reklamacje, zapytania),
      f) dane techniczne dotyczące korzystania ze strony (adres IP, rodzaj przeglądarki, dane o aktywności w Serwisie) – gromadzone za pośrednictwem plików cookies i podobnych technologii.

    2. W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera, podstawowym przetwarzanym danym jest adres e-mail, a także imię (jeśli zostało podane).

  3. Odbiorcy danych osobowych

    1. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
      a) Dostawcom – firmom kurierskim i operatorom pocztowym realizującym dostawy Towarów,
      b) operatorom płatności (np. PayU) – w zakresie niezbędnym do obsługi płatności,
      c) podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi księgowe, prawne, informatyczne, hostingowe, marketingowe – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych,
      d) organom publicznym uprawnionym do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.

    2. Dane nie są przekazywane innym podmiotom dla ich własnych celów marketingowych.

    3. Co do zasady dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeżeli w przyszłości doszłoby do takiego przekazania (np. w związku z korzystaniem z narzędzi analitycznych lub marketingowych dostawców spoza EOG), Administrator zapewni stosowne zabezpieczenia wymagane przepisami prawa (np. standardowe klauzule umowne).

  4. Okres przechowywania danych

    1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
      a) trwania umowy sprzedaży i korzystania ze Sklepu,
      b) następnie – przez okres wymagany przepisami prawa (w szczególności w zakresie przechowywania dokumentów księgowych i podatkowych),
      c) a także przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy (co do zasady do 6 lat od zakończenia relacji umownej).

    2. Dane przetwarzane na podstawie zgody (np. do celów marketingowych) będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania.

  5. Prawa osób, których dane dotyczą

    1. Osobie, której dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
      a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo uzyskania ich kopii,
      b) prawo do sprostowania (poprawiania) danych,
      c) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – w przypadkach określonych w RODO,
      d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
      e) prawo do przenoszenia danych do innego administratora – w zakresie przewidzianym w art. 20 RODO,
      f) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (w tym wobec marketingu bezpośredniego),
      g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim ich przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.

    2. W celu skorzystania z powyższych praw można skontaktować się z Administratorem za pomocą danych wskazanych w pkt 1 ust. 3.

    3. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub innych przepisów o ochronie danych osobowych.

  6. Bezpieczeństwo danych

    1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, odpowiednie do zagrożeń i kategorii danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieuprawnionym, utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem.

    2. Połączenia związane z podawaniem danych osobowych (np. podczas logowania, rejestracji, składania zamówienia, dokonywania płatności) realizowane są z wykorzystaniem protokołów szyfrowania (np. SSL).

    3. Klient zobowiązany jest do zachowania w poufności danych dostępowych do konta (loginu i hasła) i nieudostępniania ich osobom trzecim. Po zakończeniu korzystania ze Sklepu zaleca się wylogowanie z konta.

POLITYKA PRYWATNOŚCI


  1. Postanowienia ogólne

    1. Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych oraz plików cookies w związku z korzystaniem ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem kleolingerie.pl (dalej: „Serwis” lub „Sklep”).

    2. Administratorem danych osobowych jest MASTARAJ Michał Janiak z siedzibą w Chludowie (62-001), ul. Strumykowa 11, NIP: 7772837322, REGON: 300817223 (dalej: „Administrator” lub „Sprzedawca”).

    3. Kontakt z Administratorem jest możliwy:

      • korespondencyjnie: ul. Strumykowa 11, 62-001 Chludowo,

      • e-mailowo: sklep@yanser.com


  1. Administrator może wprowadzać zmiany w niniejszej Polityce prywatności, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, technologii lub sposobu działania Serwisu.

  2. O zmianach Polityki prywatności Administrator poinformuje poprzez opublikowanie nowej treści Polityki na stronie Serwisu, ze wskazaniem daty obowiązywania zmian.

  3. Do korzystania z Serwisu stosuje się Politykę prywatności w brzmieniu obowiązującym w chwili korzystania.