-
Sprzedawca informuje, że pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
IX. Postanowienia końcowe
-
Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe Klientów są przetwarzane w szczególności w celu:
-
zawarcia i wykonania umowy sprzedaży,
-
prowadzenia konta w Sklepie – w przypadku Klientów zarejestrowanych,
-
realizacji obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy (np. podatkowych i rachunkowych),
-
realizacji prawnie uzasadnionych interesów Sprzedawcy (np. dochodzenie roszczeń, marketing bezpośredni własnych produktów),
-
przesyłania newslettera – w przypadku wyrażenia odrębnej zgody.
-
-
Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w tym praw osób, których dane dotyczą, okresów przechowywania danych, odbiorców danych oraz stosowania plików cookies, zawarte są w Polityce prywatności, dostępnej na stronie Sklepu.
VIII. Postanowienia dotyczące danych osobowych
-
Przepisy niniejszego działu B mają zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Przedsiębiorcami w rozumieniu Regulaminu, innymi niż Przedsiębiorcy posiadający niektóre uprawnienia konsumenta.
-
Przedsiębiorca może zgłosić reklamację w formie pisemnej lub e-mailowej na dane kontaktowe Sprzedawcy wskazane w Regulaminie.
-
Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację Przedsiębiorcy w rozsądnym terminie, nie dłuższym niż 30 dni od dnia jej otrzymania.
-
Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Przedsiębiorców może zostać ograniczona lub wyłączona w granicach dopuszczalnych przez przepisy prawa – w szczególności Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści (lucrum cessans), chyba że strony ustaliły inaczej.
B. Przedsiębiorcy
.
-
Reklamacja powinna w miarę możliwości zawierać: imię i nazwisko Konsumenta, dane kontaktowe, numer zamówienia, opis niezgodności Towaru z umową oraz żądanie Konsumenta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
-
Sprzedawca może zwrócić się do Konsumenta o dostarczenie Towaru w celu oceny niezgodności – na koszt Sprzedawcy, w sposób uzgodniony z Konsumentem.
-
Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację Konsumenta oraz Przedsiębiorcy posiadającego niektóre uprawnienia konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
-
Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub naprawić Towar, gdy Konsument żąda wymiany – jeżeli wybrany sposób doprowadzenia Towaru do zgodności z umową jest niemożliwy albo wymagałby nadmiernych kosztów.
-
Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy w przypadkach przewidzianych ustawą o prawach konsumenta, w szczególności gdy:
-
Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową,
-
Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową,
-
niezgodność Towaru z umową występuje nadal, mimo naprawy lub wymiany,
-
brak zgodności jest istotny.
-
-
Sprzedawca zwraca kwoty należne w wyniku obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta.
-
Przepisy niniejszego działu stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy posiadającego niektóre uprawnienia konsumenta.
A. Konsumenci i Przedsiębiorcy posiadający niektóre uprawnienia konsumenta
VII. Reklamacje
-
Konsument (oraz Przedsiębiorca posiadający niektóre uprawnienia konsumenta) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie w terminie 14 dni:
-
od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż Dostawca weszła w posiadanie Towaru – w przypadku umowy dotyczącej jednego Towaru,
-
od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia weszła w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części – w przypadku umowy obejmującej wiele Towarów.
-
-
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (np. pocztą lub e-mailem).
-
Konsument może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
Konsument, który odstąpił od umowy, powinien niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, odesłać Towar na adres Sprzedawcy. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności ich poniesienia. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
-
Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca może odpowiednio pomniejszyć kwotę zwrotu.
-
Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta (np. w odniesieniu do towarów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, towarów zapieczętowanych ze względów higienicznych po otwarciu opakowania, jeżeli nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych).
VI. Odstąpienie od umowy przez Konsumenta
-
Sprzedawca realizuje zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, chyba że na stronie Sklepu wskazano inaczej.
-
Towar dostarczany jest za pośrednictwem Dostawcy w formie przesyłki kurierskiej lub pocztowej, zgodnie z wyborem Klienta.
-
Wysyłka Towaru następuje co do zasady w terminie do 2 dni roboczych:
-
od dnia złożenia zamówienia – w przypadku płatności za pobraniem,
-
od zaksięgowania wpłaty – w przypadku płatności z góry.
Łączny czas dostawy do Konsumenta nie powinien przekroczyć 30 dni od dnia zawarcia umowy.
-
-
Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Towary bez wad.
-
Koszty dostawy ponosi Klient, zgodnie z cennikiem prezentowanym w Sklepie przy składaniu zamówienia.
V. Dostawa Towarów
-
Zapłata za Towar oraz koszty dostawy może być dokonana:
-
gotówką (za pobraniem) przy odbiorze przesyłki,
-
za pośrednictwem serwisu płatności elektronicznych PayU – zgodnie z regulaminem tego serwisu.
-
-
W przypadku płatności z góry (PayU) zamówienie kierowane jest do realizacji po zaksięgowaniu płatności.
-
Jeżeli płatność z góry nie zostanie dokonana w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia, zamówienie może zostać anulowane. O anulowaniu Sprzedawca informuje Klienta e-mailem. Anulowanie zamówienia przed przyjęciem go do realizacji oznacza, że umowa sprzedaży nie została zawarta.
IV. Zasady płatności
-
Umowa sprzedaży Towaru pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą przesłania Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji na trwałym nośniku (e-mail).
-
Zamówiony Towar jest dostarczany Klientowi za pośrednictwem Dostawcy, zgodnie z wybraną przez Klienta formą dostawy.
-
Jeżeli Sprzedawca nie może zrealizować zamówienia z przyczyn obiektywnych (np. brak Towaru), informuje o tym Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. W takim przypadku Klientowi zwracane są niezwłocznie wszystkie uiszczone płatności, a umowa nie zostaje zawarta.
-
Jeżeli niemożliwa jest realizacja części zamówienia, Sprzedawca proponuje Klientowi odpowiednią zmianę zamówienia. Zmiana jest skuteczna po wyraźnym potwierdzeniu przez Klienta. Brak odpowiedzi w terminie 3 dni roboczych skutkuje anulowaniem zamówienia w całości.
-
Treść zawartych umów sprzedaży jest przechowywana przez Sprzedawcę w systemie informatycznym przez co najmniej 3 miesiące od dnia zawarcia. Zarejestrowani Klienci mają dostęp do historii swoich zamówień po zalogowaniu.
-
Ceny Towarów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają VAT) i wyrażone są w złotych polskich. Ceny nie obejmują kosztów dostawy, które są wskazywane odrębnie przy składaniu zamówienia.
-
Warunki umowy sprzedaży określa niniejszy Regulamin, przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz ewentualne indywidualne ustalenia pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
III. Zawarcie umowy sprzedaży i realizacja zamówienia
-
Uprawnionymi do składania zamówień na Towary są Klienci:
-
posiadający konto użytkownika w Sklepie,
-
dokonujący zakupu bez rejestracji.
-
-
Założenie konta następuje po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego na stronie Sklepu oraz ustanowieniu hasła. Klient zobowiązany jest do nieudostępniania hasła osobom trzecim.
-
Każdy Klient może posiadać wyłącznie jedno indywidualne konto użytkownika w Sklepie.
-
Klient zalogowany do Sklepu składa zamówienie po dodaniu wybranego Towaru do koszyka, uzupełnieniu danych niezbędnych do realizacji zamówienia i wyborze przycisku „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
-
Klient dokonujący zakupów bez rejestracji składa zamówienie po dodaniu Towaru do koszyka, wypełnieniu formularza zamówienia oraz wyborze przycisku „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
-
Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do złożenia zamówienia i realizacji umowy – na zasadach opisanych w Polityce prywatności. Akceptacja Regulaminu obejmuje zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.
-
Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyjątkiem przerw technicznych uniemożliwiających korzystanie ze Sklepu. Realizacja zamówień następuje w dni robocze.
-
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany adres e-mail:
-
potwierdzenie otrzymania zamówienia przez system Sklepu,
-
następnie – potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę; z chwilą otrzymania tego potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
-
-
Potwierdzenie, o którym mowa w ust. 8, zawiera w szczególności: informacje o zamówionych Towarach, cenie, wybranym sposobie płatności, sposobie i kosztach dostawy, przewidywanym terminie realizacji, pouczenie o prawie odstąpienia od umowy oraz link lub załącznik z Regulaminem i wzorem formularza odstąpienia.
-
Klient może wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie newslettera (informacji handlowych drogą elektroniczną). Zgoda ta jest dobrowolna i może być cofnięta w każdym czasie.
-
Klient może w każdym czasie żądać usunięcia konta w Sklepie poprzez wysłanie żądania e-mailem lub pisemnie. Sprzedawca usuwa konto w terminie 14 dni od otrzymania żądania, z zastrzeżeniem obowiązku przechowywania danych i dokumentów wynikających z przepisów prawa.
II. Rejestracja i składanie zamówienia
,
-
numer telefonu: +48 533 908 001 (opłata jak za połączenie standardowe wg taryfy operatora Klienta).
-
Do korzystania ze Sklepu wymagane jest:
-
urządzenie z dostępem do Internetu,
-
aktualna przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies i JavaScript,
-
aktywne konto poczty elektronicznej.
-
-
W przypadku ogłaszania obniżki ceny Towaru Sprzedawca podaje – obok informacji o obniżonej cenie – informację o najniższej cenie tego Towaru obowiązującej w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki albo, jeżeli Towar jest oferowany krócej, od dnia rozpoczęcia oferowania.
-
Jeżeli na stronach Sklepu prezentowane są opinie o Towarach lub Sprzedawcy, Sklep informuje, czy i w jaki sposób weryfikuje, że opinie pochodzą od Klientów, którzy używali Towaru lub go nabyli.
-
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania plików cookies określa Polityka prywatności, dostępna na stronie Sklepu w stopce.
I. Postanowienia ogólne
prowadzony przez MASTARAJ Michał Janiak z siedzibą w Chludowie
pod adresem kleolingerie.pl
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego działającego pod adresem: kleolingerie.pl, prowadzonego przez Sprzedawcę, w tym zasady zawierania umów sprzedaży na odległość z Klientami oraz stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
-
Regulamin – niniejszy dokument;
-
Sprzedawca – przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MASTARAJ Michał Janiak z siedzibą w Chludowie (62-001), ul. Strumykowa 11, NIP: 7772837322, REGON: 300817223;
-
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem kleolingerie.pl;
-
Klient – osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 18 lat, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, która dokonuje zakupu Towarów, składając zamówienie w Sklepie;
-
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu Towaru, jeżeli czynność ta nie jest związana bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
-
Przedsiębiorca posiadający niektóre uprawnienia konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca nabycia Towaru bezpośrednio w związku z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności ujawnionego w CEIDG;
-
Przedsiębiorca – Klient dokonujący zakupu Towarów w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, inny niż Przedsiębiorca posiadający niektóre uprawnienia konsumenta;
-
Towar – artykuły prezentowane przez Sprzedawcę w Sklepie w celu ich sprzedaży;
-
Dostawca – firma kurierska lub operator pocztowy współpracujący ze Sprzedawcą.
-
-
Sprzedawca nie prowadzi w Sklepie hurtowej sprzedaży Towarów ani sprzedaży w celu dalszej odsprzedaży.
-
Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
-
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby opisy i prezentacje Towarów umieszczone w Sklepie były zgodne ze stanem faktycznym. W razie wątpliwości Klient może przed złożeniem zamówienia skontaktować się ze Sprzedawcą.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze sprzedaży niektórych Towarów, wprowadzania nowych Towarów oraz zmiany cen Towarów. Zmiany te nie mają wpływu na zamówienia złożone przez Klienta przed ich wprowadzeniem.
-
Dane kontaktowe Sprzedawcy:
-
adres pocztowy: ul. Strumykowa 11, 62-001 Chludowo,
-
adres e-mail: sklep@yanser.com
-
-
Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta za brak zgodności Towaru z umową na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta.
-
Konsument może zgłosić reklamację:
-
pisemnie – na adres: MASTARAJ Michał Janiak, ul. Strumykowa 11, 62-001 Chludowo,
-
e-mailowo – na adres: sklep@yanser.com
-
dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR) pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami.
W przypadku sporów Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in. poprzez zwrócenie się do właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej lub rzecznika konsumentów.
Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne, nieskuteczne lub sprzeczne z prawem, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień. W miejsce takiego postanowienia stosuje się odpowiednie przepisy prawa.
Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza praw Konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności postanowień Regulaminu z tymi przepisami pierwszeństwo mają przepisy bezwzględnie obowiązujące.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Regulamin jest dostępny na stronie Sklepu w formie elektronicznej. Klient może go pobrać i utrwalić na trwałym nośniku.
Sprzedawca informuje o zmianie Regulaminu poprzez zamieszczenie informacji o zmianie na stronie Sklepu oraz przesłanie zawiadomienia zarejestrowanym Klientom na adres e-mail. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia złożone przed dniem ich wejścia w życie.
Klient zarejestrowany, który nie akceptuje zmienionego Regulaminu, może wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta w Sklepie ze skutkiem natychmiastowym poprzez zgłoszenie żądania usunięcia konta.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 09.12.2025 r.
